کافه ترنج

ما کتابخوارانی هستیم علاقمند به گپ و گفت پیرامون فرهنگ و هنر

آدرس کافه

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


تهران، خیابان انقلاب، بین ابوریحان و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش،‌کافه کتاب نوش (ترنج)

تلفن: 22 -66493620 


  • مجید شفیعی

نظرات  (۸)

  • گلاره امیری
  • ممنون...  :)


    یعنی میشه من یه روز بیام کافه ی آقای شفیعی و خانم کرباسچی و هر چی میخوام مفتکی بخورم؟؟؟؟؟   خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


    فقط خدا کنه اون جا هم توی سر و کله ی همدیگه نزنیم!!!!!!!!!  :))))))


    هنوز توی کتابفروشی هم کار می کنین؟ نزدیک هم اند لابد...


    @---}--------
    پاسخ:
    نه کتاب فروشی نیستم دیگه

    ولی هستم

    کافه کتابه!!!

    یعنی کافه ی کتاب فروشی دست منه ؛)

    @}-----

    تشریف بیارید

    :)
    ما یه روز به صورت ناشناس میایم، ببینیم از وجناتمون، شناخته میشیم؟‌:))
    پاسخ:
    تشریف بیارید

    من از ساعت 16 به بعد هستم

    :)

    @}------
  • کاظم خوشخو
  • سلام
    خوبی برادر؟
    جدی جدی آدرس واقعی داره :)
    فکر کردم فقط یک کافه ی مجازی باشه 


    پاسخ:
    سلام آقاجون

    بله در خدمت هم هستیم

    :)
    @}----
  • سید هادی موسوی
  • سلام آیه گرافی هستم
    هر کدوم رو خواستید میتونید استفاده کنید عزیزم
    فقط اگر ممکنه بعد از زدن رو دیوار عکساشو برام میل کنید نیاز دارم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    چشم

    عاقبتت بخیر

    :)
    @}----
  • ایلیا خوئی
  • سلام
    چه عالی

    پاسخ:
    سلام

    خوش اومدید

    :)

    @}-----
    سلام. چه عالی. جای ما خالی
    پاسخ:
    سلام

    سرکار آشنا اور جناب

    جای شما رو خالی نگه میداریم

    :)
    @}-----
  • مغــــز مداد
  • چه لطیف است
    حس آغازی دوباره...
    رفیق قدیمی !
    هــــور! زندگی ت پربرکت..

    http://upload.iranvij.ir/images_dey91/26175028249898932207.jpg

    " می خوانیمتان همیشه "

     
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خوش اومدی
    :)
    @}-----
    سلام
    شما مداد کوچکید؟ مغز مدادید؟ 
    من گیجیدم کلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ارجاع به مغز مداد کوچیک

    :)
    @}------