کافه ترنج

ما کتابخوارانی هستیم علاقمند به گپ و گفت پیرامون فرهنگ و هنر

منوی کافه

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

  • مجید شفیعی

نظرات  (۵)

وااای چه وبلاگ خوشمزه ای !!!
وقتی مجید مهربون صاحب کافه باشه ، منوی کافه هم به همین خوشمزگیه
سرت سلامت دوستم
پاسخ:
سلام

خوش اومدی مهربانو

امیدوارم دوس داشته باشن مشتریا بودن پیش منو

نظر بهم بده همیشه

خوش اومدی

@}-----
  • خانوم میم
  • خیلی مبارک باشه آقای میم گفت که شما فراتر از دنیای مجازی فعالت می کنید امیدوارم کافه ی شما همیشه شلوغ و پر از حرفها و اتفاقات خوب باشه ...

    دوست دارم با همسر حتما به کافه شما بیام..

     

    پاسخ:
    سلام

    ممنون قدمتون سر چشم من

    صاحب تشریفید و ممنون از آرزوهای خوبی که برای منو کافه دارید

    سلام برسونید به کافه من ِ من

    @}----
    :)
  • گلاره امیری
  • سلام...مبارک باشه...شما چندتا وب رو می تونین باهم اداره کنین؟؟؟


    کافه ی واقعی تاسیس کردین؟

    به سلامتی...کجا؟

    لطفا آدرس دقیقش رو بدین تا هر وقت گذرمون خورد پیداتون کنیم...  :)
    پاسخ:
    چشم آدرسش رو میذارم تو یه پست

    :)

    @}-----
  • پشه عاشقپیشه
  • به به دلم خواست نصفِ منو رو!
    پاسخ:
    سلام

    تشریف بیارین در خدمتیم

    :)
    @}-----
  • فریاد در سکوت
  • سلام
    وبلاگ درست میکنید، خبر بدید خب :)
    ان شالله موفق باشید 
    و ان شالله قسمت بشه یه روز بیام کافه تون،راستی تو کافه کتاب هم دارید؟ 
    پاسخ:
    سلام

    کافه رو تحویل دادم

    بله داشتیم

    :)
    @}-----